wtorek, 11 marca 2014

Characters

SUMMER 'FLO' EVANS (25l.)
"Trudno jest udawać, że kogoś kochasz, gdy jednak nie kochasz. Lecz jeszcze trudniej jest udawać, że kogoś nie kochasz, gdy jednak to robisz..."

"Zakochujemy się, bo mamy taką szansę. Pozostajemy w tej miłości, bo mamy taki wybór."

 HARRY STYLES (27l.)
"Pozwól mi się kochać, ale nie odwzajemniaj miłości. Kochaj mnie i pozwól mi cię nienawidzić. Pozwól mi czuć, że panuję nad sytuacją, bo wiem, że tak naprawdę wcale jej nie kontroluję..."

"To, czego pragnę... To czego zawsze pragnąłem, to Ty. 
To zawsze byłaś ty."

ZAYN MALIK (27l.)
 "Potrzebujesz miłości, która tobą zawładnie. Potrzebujesz namiętności i przygody. A nawet trochę niebezpieczeństwa. Jestem tym, który ci to zapewni już zawsze."

SHILA NESBITT (24l.)
"Obie wiemy, że doskonale znam się na ludziach. Ten facet to wygrana na loterii. Zabójczo przystojny, dowcipny, czarujący, bogaty, atrakcyjny, odnoszący sukcesy... Mówiłam, że zabójczo przystojny?"

NIALL HORAN (26l.)
"Od początku mówiłem Ci, że wpadniesz jak śliwka w kompot, ale mnie nie słuchałeś. 
Teraz radź sobie z tym sam."

ALEXANDER PAGE (26l.)
"Wy dziewczyny macie tak różnorodne zachcianki, że sam się nie dziwię, iż faceci mają tego dość. Dobrze, że jestem inny."


4 komentarze: